Wat doen de banken voor hun particuliere klanten?

Diverse banken geven ook particulieren tijdelijk uitstel van betaling en/of verhogen de limieten voor contactloos betalen. Hieronder een overzicht van de maatregelen per bank.

  • ABN-AMRO
  • Uitstel van betaling van de hypotheekrente en aflossing voor 3 maanden
  • Uitstel van betaling van een lening en de rente daarop voor 3 maanden
  • De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
  • asn bank
  • De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
  • ING
  • Klanten die hun hypotheek en/of lening niet kunnen betalen wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met hun ING kantoor
  • De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
  • Knab
  • De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 50
  • Rabobank
  • Uitstel van betaling van de hypotheekrente en aflossing voor 3 maanden
  • Uitstel van betaling van een lening en de rente daarop voor 3 maanden
  • De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
  • SNS
  • Klanten die verwachten hun hypotheek niet meer te kunnen betalen kunnen contact opnemen met het Hulpteam Hypotheken:
    030 – 219 7010
  • De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100.
  • Triiodos Bank
  • De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25

Neem z.s.m. contact op met uw bank als u in financiële moeilijkheden raakt.
U krijgt niet automatisch uitstel van betaling, maar moet dat aanvragen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *