Neem z.s.m. contact op met uw bank als u in financiële moeilijkheden raakt.
Diverse banken geven ook particulieren tijdelijk uitstel van betaling en/of verhogen de limieten voor contactloos betalen. Hieronder een overzicht van de maatregelen per bank.
- ABN-AMRO
- Uitstel van betaling van de hypotheekrente en aflossing voor 3 maanden
- Uitstel van betaling van een lening en de rente daarop voor 3 maanden
- De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
- asn bank
- De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
- ING
- Klanten die hun hypotheek en/of lening niet kunnen betalen wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met hun ING kantoor
- De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
- Knab
- De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 50
- Rabobank
- Uitstel van betaling van de hypotheekrente en aflossing voor 3 maanden
- Uitstel van betaling van een lening en de rente daarop voor 3 maanden
- De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
- SNS
- Klanten die verwachten hun hypotheek niet meer te kunnen betalen kunnen contact opnemen met het Hulpteam Hypotheken:
030 – 219 7010 - De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100.
- Triodos Bank
- De limiet voor contactloos betalen is verhoogd naar € 100. Per keer blijft wel het maximum van € 25
Neem z.s.m. contact op met uw bank als u in financiële moeilijkheden raakt.
U krijgt niet automatisch uitstel van betaling, maar moet dat aanvragen.